It aint over yet.

Nu är jag hemma från jobbet och är helt slut som människa.
Helt slut.

Förbannelse att jag ska ta medicinen klockan åtta även när jag jobbar,
så fort pillret gjort att tungan domnat bort och kommit ut i blodet
vill jag bara somna där jag står!
Jag kan ärligt säga att jag är helt hopplös när pillret är smält,
då har jag ingen ork kvar för något i kroppen och ni kan ju tänka
er hur bra det egentligen är när jag faktiskt befinner mig på jobbet.
Hur som haver. Det är bara några månader kvar sedan får jag
förhoppningsvis sluta med dessa motivationsmedel.

Imorgon är jag ledig och har inget på schemat.
Ändå får jag lite panik. Hur roligt är det att vara ledig och inte ha något att göra?
Jag skulle behöva åka iväg över dagen, hitta på något skoj.
Annars ligger jag bara hemma och latar mig innan jag går ner på jobbet
och tar en kaffe medan jag surrar skit, bara för att jag inte har något annat att göra.
Oh lord. Jag blir galen på mig själv!

Nu måste jag sova. Efter jag duschat.
För den ork jag hade imorse vill jag ha tillbaka imorgon.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback