Klipp mig vad bra!

Åh vilken härlig dag!
Allt har varit frid och fröjd,
förutom imorse när det blåste snöstorm över mig
och när Angelica berättade att både min mor och moster ligger i kräksjuka.
Fy tjivens så snuskigt. Jag hoppas inte mamma smittade igår när vi var och handlade!

Större delen av dagen har jag spenderat just här,
i sängen med datorn framför mig.
Men jag har också hunnit vara nere på stan och skvallrat strunt med rödtotten Anna.
Vi var på Crispins och shoppade väskor även, det visade sig att 50% gällde i nästan en vecka framåt
så ni kan tro att jag köpte väskor som om det gällde livet!
En tan-färgad lite större väska som tydligen var äkta skinn, jag vet inte det, men den var fin.
En randig clutch i guld, lila och brunt som jag spanat på ett tag men inte kommit till skott. I love it!
Jag köpte även en svart axelremsväska för alla blöta utekvällar, den är helt underbar.
Påminner mycket om mina andra "tantväskor" som människor i min närhet kallar dem,
själv älskar jag dem och hoppas att de alltid kommer finnas kvar i "modet".
Dessa tre skönheter blev mina för 800 riksdaler. Samma pris som den stora skulle kostat egentligen.
Ett riktigt klipp!

Rotsaksgratänger jag har i ugnen ropar på mig. Ska bara steka lite lamm så har jag en middag för en.
Det är himla trist att äta själv. Jag kan inte komma ifrån det! Men allt ska ju inte vara lätt här i livet..

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback