Lite gladare, lite musik.

Jag är nere på stan nu. Har druckit kaffe och lite juice på jobbet.
Allt för att bli på bättre humör go'vänner!
Ärligt säger jag att jag inte gör om en natt hemma på berget igen
när alla tre hundar är hemma. En räcker gott och väl!
Ändå är jag djurvän..

Nu väntar jag på att moster med barn kommer ner.
Hugo är tydligen ett monster idag och ska inte få något
efter hårda direktiv av hans mor.
Det visar kanske hur mycket jag faktiskt brukar skämma bort honom
när hon måste ringa till mig och be mig om att inte ge honom något idag.

Och så mitt i allt. En ny låt som jag gör mig lite mer peppad på den här dagen.
Att jag faktiskt erkänner att jag gillar sånt här, det är fan pinsamt!
Men, man måste stå för sina misstag. Eller något.



Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback