Lotta mig lycklig.

Äntligen lördag och äntligen ledig gott folk!
Jag är så glad att det bara spritter i kroppen och jag vaknade minsann tidigt.
Det är alltid ett plus, speciellt på en lördag.

Om någon timme ska jag börja göra mig färdig inför kvällen.
Jag sprang ut en sväng efter jobbet igår med Nina och chefen,
Orren levde upp like the old days, vilket jag är för ung för att minnas såklart
i och med att glansdagarna var tidigt 90-tal typ.
Men musiken kan jag ändå gilla och ännu gladare blev jag när jag träffade Frida.
Så ikväll ska vi hem till henne för att fira, hon fyller år i veckan.
Sara ska visst också infinna sig där och det gör saken ännu roligare.

Men först måste jag färga håret, raka benen, plocka ögonbryn.
You name it. Allt sånt där trist som ändå måste göras är min lott i livet idag.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback