Lovely day.

Den där sköna dagen jag skrev om tidigare har jag i princip
redan uttnyttjat, för precis när de sista två inläggen var skrivna
la jag mig för att vila ett tag i och med att jag var helt förstörd.
De sista dagarna har jag varit helt slut,
jag tror att det kan vara en kombination av meducinen,
att jag faktiskt jobbar halvtid igen och att jag sover dåligt av alla samtal.
Så i ungefär 2 timmar sov jag bara rakt av på eftermiddagen,
och det var underbart.
Jag gillar dock inte känslan när man vaknar upp och det mörkt
när man faktiskt inte riktigt vet om det är morgon eller kväll.
Lite så var det nu.

Nu är jag mest sugen på frukost till middag och kolla på dåliga tv-program.
Men allra först ska jag tända lite ljus och göra bunkern till bastu.

Jag älskar hösten! (Men absolut inte att det snart är vinter och snö.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback