Mona.

PS.

Här är min vän Mona för övrigt. Så ni har ett ansikte på vem jag pratar i telefon med jämt.
Se hur oskyldig hon ser ut? Jag kan säga att allt hon gör inte är så oskyldigt, utan att avslöja för mycket.
För övrigt trodde jag inte att en vuxen människa kunde se så oskyldig ut.
Men det var tydligen något hon lärde sig när vi var små och fick skäll för att vi pallade äpplen.
Väldigt klokt. Jag önskar jag lärde mig samma oskyldiga min när jag var så liten.
Tänk vad mycket trubbel jag sluppit i mina dar då.



Jag mår fortfarande illa och inbillar mig att jag kommer bli sjuk.
Håll tummarna att jag slipper kräksjuka är ni snälla.
Jag ska käka mer vitpepparkorn first thing när jag kommer till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback