När allt är svart.

Nu har jag sovit sedan sist och kan inte säga att det känns bättre.
Absolut inte.
Att hela kvällen är ett mörker är rent ut sagt förbannat läskigt.
När jag sedan läste en artikel om att flera stölder skett på bowlingen under natten
mår jag ännu värre, för jag har minsann viktiga saker i min jacka och väska som
tydligen fortfarande befinner sig där. Förbannat vad jävla illa det gick.
Jag fattar fortfarande ingenting, för så mycket drack jag inte. Verkligen inte.
Och aldrig förr har jag var så onykter och aldrig förr har en hel kväll varit helt svart.

Egentligen borde jag laga något att äta. Men jag orkar verkligen inte.
Huvudet spränger fortfarande vilket är ännu ett tecken på att något inte står rätt till.
Det är väldigt sällan jag har huvudvärk och det händer aldrig ens när jag druckit.
Nej, jag ska nog sova igen. Det är nog bäst så.

Men jag undrar hur jag ska jobba imorgon.
Det är ju ett plus. Att lite bättre går det på jobbet minsann.
Och att jag fick höra häromdagen att skakningarna släpper efter några månader.

Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback