Novembertentwothousand&eight.

Äntligen morgon igen och jag har sovit igen all sömn jag behövde!
Vissa mornar bara är det underbart att vakna,
framförallt till lyckliga, söta ord och meningar kan man tycka.
Hur som haver, jag vaknade glad idag och det känns bra!

Tanken var att jag skulle bada med moster och älskade barn idag,
men jag känner mig extremt seg och lilla-stora kusin Clara ska ändå följa med.
Vi får se var det slutar. Vid 1 hade de tänkt bege sig och jag börjar inte förrän fyra.
Några timmar skulle ändra vara bra att slå sönder.

I övrigt är livet sig likt och jag lunkar på i samma takt.
Lika bra det. Hösten medför ingen stress och det känns perfekt just nu.

När jag pratade med min vän Anna från Birmingham igår klickade hon just hem en jacka från e-bay,
hade hon inte nämnt det hade det inte heller kliat i mina fingrar för att klicka hem kläder.
Men nu blir jag nog tvungen att kolla i alla fall!

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback