Nutheads.

Idag är jag vaken med tuppen, eller ja, så känns det i alla fall.
Har varit vansinnig hela natten. Inte en bra kombo med att sova.
Förstår inte hur mamma med karl kan sova nätterna igenom med tre,
inte små utan megahundar i sängen!
Aldrig skulle jag tillåta något dylikt.
De har bökat omrking. Klivit på bröstkorgen, armar och mage.
Trängt ut sig bakom ryggen så jag höll på att ramla ner,
och sekunden efter trängt in sig på sidan så jag trycktes till mitten av sängen.
Alltså. Vansinne!

Typiskt då jag önskade att dagen skulle börja bra, icket.
Det är dags att göra mig färdig i alla fulla fall.
Mamma börjar om cirkus en timme.
Då åker jag ner och pillar på hemsidan medan jag väntar på moster med barn.

Ha en trevlig helg!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback