Over and out for today people.

PS.

Samtalen har lugnat sig.
Kanske var det så som en kommentar skrivit,
att jag hamnat på någon knäpp lista som ringer upp mig.
Eller så har personen i fråga bara gett upp
och kanske accepterat läget att man inte får ut något av att lägga på när någon svarar.
Who knows.
De kan börja igen när jag minst anar givetvis. Just my luck so to say.

Nu ska jag börja packa mitt pick och bege mig till arbetet.
Jag känner mig oerhört seg idag men det går över efter några koppar kaffe.

Men jag undrar lite. Vem är den där Nettan?
Eller alla andra som spanar utan att skriva en liten rad?
Tell me.

Nu hoppas jag på en underbar kväll och önskar er andra detsamma!

You electrify my life.
And hugs can make my day.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback