Push me to the limit.

All energi som jag förr hade är som bortblåst,
idag har jag hunnit med att gå med Angelica på stan
och sedan fikade vi lite med hennes barn, mina älsklingar.
Efter det har jag handlat lite och hunnit komma hem
och nu är jag helt fruktansvärt slut!
Tanken var att jag skulle laga mat och städa,
men jag får se hur det blir med de båda sakerna.
Jag kanske måste slumra en sväng först, det vore väl inte hela världen.

Sängen måste renbäddas också vilket är bland det tråkigaste jag vet,
tillsammans med att torka golven ska ni veta people.
Typiskt att jag måste göra de båda sakerna idag!
Men ändå är jag helt förälskad idag. Jag tycker till och med om mörkret.
Mest för att jag köpte en söt liten lykta som står utanför min dörr
och ser himla hemtrevlig ut.

Men jag önskar ofta att jag vore som förr.
Min energi är inte densamma som då. Det är ännu ett minus.
Jag behöver plus.

Time to nap.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback