Radio-music.

Radion har en inverkan på vad jag gillar, helt klart.
Efter varje lunch har jag en ny låt på huvudet, efter varje kväll med för den delen.
P3 är på hela tiden lång i köket på mitt jobb och jag kommer på mig själv att nynna med i varenda en.
Nästan åtminstone. Jag drar fortfarande gränsen vid grupper som de där löjliga idol-killarna,
eller vem som helst som medverkat i svenska idol för den delen.
Med några undantag. För undantag måste man få ha.

Den här låten däremot är så jävla skön. Synd bara att jag inte hittat den tidigare.
'Cause I dig it.



I alla fulla fall har jag haft ett kortare samtal, i jämförelse, med Mona i Lkpg.
Men det var mest jag som pratade av någon konstig anledning,
jag får lite dåligt samvete när jag pratar hela tiden och blir dålig på att lyssna.
Jag tycker att hon ska komma hem nu. Och att alla mina kära ska komma hem!
Det är ensamt utan dem minsann.
En sak är säker. Jag trivs inte ensam. Då vill jag flytta.
Jag känner det mer och mer nu, suget på att packa mitt pick och se något nytt.
Men jag har min bunker, min familj och mitt jobb, så jag stannar ett tag.
Hittar jag inte en lämplig lägenhet inom kort, då struntar jag i det och drar!

Kalinixta!

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Hej Lina:)

Snubblade in på din blogg en gnn för ett tag sedan och insåg ju fort att du har grym musiksmak (mkt lik min egen:p) så jag brukar kika in nu och då för att se om du har laft upp ngn ny musik!

Tänkte bara tipsa dig om en låt jag älskar, om du inte redan hört den!

http://www.youtube.com/watch?v=TgeWb5v7Z3w

Kram Sandra

2008-11-19 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback