Sleep with me.

Helgen är helt över and im actually liking it.
Jag har jobbat, jobbat och druckit en del vin.
Ibland känns det som jag trampar på i samma fotspår som innan "sjukdomen",
men när jag tänker efter är det inte alls så.
Jag står på mig och säger ifrån om det känns för mycket!
Måhända med dåligt samvete. Men jag gör det i alla fall.

Igår efter jobbet hämtade mor mig på jobbet och så åkte vi hem till huset på berget.
Hon hade griljerat skinka min kära mamma så julen har nästan börjat redan.
Men skinkan, den skulle jag kunna äta året om nästan.
Sedan drack jag ett glas vin och så såg vi "Flyga Drake",
som var precis lika grym som när jag sist såg den.
Hemsk. Men så himla värd, det är nästan så jag måste läsa boken i efterhand.
Jag sov sedan där hemma och blev attackerad av kattjä-. Där tar det stopp.
Är det något jag inte klarar av är det katter. Förutom mosters Robert förstås, han är snäll.
I övrigt är de bara pest och pina och opålitliga är det framför allt.

Trots att det är söndag har jag jobbat. Det är ju trots allt Fars Dag.
Himla lugnt var det, men några timmar betyder lite mer pengar och skulden är nu over and done with.
En lättnad.

Nog med strunt. Jag ska sova.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback