Slutet kan komma fort.

Kvällen är nu över och jag har tvättar skjortan för hand. Tillsammans med en massa annat.
Så blir det alltid när jag ska tvätta för hand. Jag hittar alltid något annat smått som jag slänger med.
Det slutar var gång med att jag får ont i händerna, men det är det värt.
Jag är en hejare på att tvätta för hand, allt tack vare Grekland!

Imorgon ska jag som sagt klippa mig, det är på tiden kan ni tro!
Är det någor jag är helt usel på är det att få håret toppat så ofta som sig bör,
men å andra sidan tvättar jag inte håret så ofta att det blir fett eller slitet.
Det mår nog ganska bra, framförallt när det är nyklippt.
Men jag ska testa en ny frisör och är lite nervös.
I och med hur tjockt och lockigt mitt hår är kan det lätt gå fel.
Men jag får hålla till godo och hoppas att de är bättre än mig.

Annars har jag ätit äpplen och vindruvor. Frukt är faktiskt lika gott som godis!
Kollat på Greys har jag också gjort. Och ätit frukost till middag.
Himla gott och himla bra!
Onsdagar är en underbar dag att vara ledig. Mitt i veckan och massor bra på tv-n.

Klockan 7 imorgon måste jag ta mig upp eftersom jag klipps 9 och börjar jobba halv 11.
Klockan 2 ungefär beger vi oss sedan till Ö-vik.
Det ska bli roligt att komma iväg lite. Men först måste jag ta mig upp.
Jag som inte gjort annat än att sova idag ska fortsätta med det.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback