Spit it out.

Illamåendet jag kände tidigare idag när jag fick reda på Hedvigs magsjuka har lagt sig.
För stunden.
Just nu pratar jag med Björn som inte alls gör saken bättre,
han försöker övertyga mig om att jag inte mår dåligt, än, men att det kommer när som helst.
Typ som en räkning i brevlådan, dom finns alltid där fastän man inte vill ha dem!

Hur som haver. Jag har ätit min middag och är godissugen.
Den stackars vita blockchokladen jag hade häromdagen ångrar jag bittert att jag åt upp.
Nu är jag så smågottasugen att jag till och med överväger att äta upp den mörka blockchokladen.
Jag som inte ens är himla förtjust i mörk choklad! Allra helst inte blockchoklad.
Min stackars bak-choklad borde få ligga ensam i skåpet och användas till något gott.
Som muffins eller cheesecake. Jävlar i jesus. Det där gjorde saken värre.

Jag ska nog ta ett äpple och en clementin istället.
Det sägs ju att frukt är godis, och sist men inte minst förra veckan höll jag med!

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback