Whatever makes you happy.

Alldelels nyss fick jag ännu ett samtal.
Mamma sa häromdagen att hon tror att det ligger i att det är en växel som ringer mig,
jag betvivlar däremot den saken i och med att det händer på alla olika nummer där jag kan befinna mig.
Och enbart när jag svarar för den delen. Det har inte hänt för någon annan på jobbet.
Vad som även gör att jag betvivlar en växel är för att jag kan svära på att jag har hört andetag i bakrgrunden.
Olustigt. Det är precis vad man kan kalla det.

Idag är jag ledig. Det känns helt underbart!
Jag ska städa lite hemma, igen, och så måste jag få tvätten tvättad.
Imorgon måste jag kliva upp i ottan för att klippa mig innan jag börjar jobbet
och så fort lunchen är avklarad ska vi rusa oss iväg till Ö-vik för att gå på mässa.
Vart vi sedan ska äta på kvällen har ännu inte bestämts, men det blir nog inte julbord i alla fall.
Halleluja moment. Att börja 6e november med julbord känns sådär.
Vi hinner stoppa oss fulla med allt tänkbart juligt innan själva dagen är här.
Så att börja redan i november är bara idiotiskt.

Nej gott folk. Nu får det vara nog av strösnack.
Jag måste hoppa in i duschen och göra mig fin.

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback