Win the lottery, take me away my dear.

Jesus amalia, kupongerna börjar ta slut mina vänner!
Då blir det människor på jobbet kan jag lova.
Två eller tre gånger om året, jag har inte full koll på det hela
så befolkas min restaurang med människor jag vanligtvis inte ser.
Då vet man att kupongerna börjar gå ur tiden, det märkte jag idag.

Men jag har haft jätteroligt idag. Verkligen. Jag gillar såna dagar!
En man överasskade mig genom att säga:
- Du ser ut som en tjej som alltid är glad. Du ler med ögonen och då vet man att det är äkta.
Du kommer leva i hundrafemtio år!
Oh me, oh my. Jag vill inte leva så länge sa jag då. Men han gjorde mig lite glad.

Nu är det dags att sova, sedan länge egentligen.
Idag glömde jag, som vanligt, medicinen hemma.
Därför tog jag den nu klockan elva när jag precis kommit hem.
Hur som haver jobbar jag lunch imorgon och hoppas att jag vaknar i tid.

Jag vill också tacka Sandra för en bra låt.
Jag gillar't, mer sånt tack!

Kalinixta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback