You know I love you.

Det är tokigt hur seg jag kan vara en hel himla dag
men sedan så fort det börjar bli dags att sova får jag lite panik
och känner ett krav på att jag "måste" göra något.
Men egentligen är att ta meducin det enda jag måste göra nu,
för tiden rinner ur mina fingrar när jag ligger här i sängen och jag är en timme sen.

Söndagar är sköna, men när jag inte handlat på hela veckan är de inte så mysiga.
Vad som annars brukar vara min svull-dag blir jobbig utan dessa saker,
men man tager vad man haver gott folk, är det inte så?
Jag har därför tryckt i mig en hel kaka vit blockchoklad, en liten såklart,
och sedan poppade jag popcorn som jag lyckades bränna för första gången sedan jag var typ 12.
Nu luktar därför hela lägenheten bränt, men det är mysigt.
Vad som är mindre mysigt är att jag nu inte kan sluta tänka på Videoteket-godis,
jag har blivit helt besatt av tanken bara för att jag tryckt i mig sötsaker jag egentligen inte tycker om.
Jag håller tummarna över att jag inte ska drömma om skiten,
för egentligen borde jag sluta äta med den där skiten överhuvudtaget!

Allt jag ska göra nu är att ta meducin, borsta tänderna,
röka en sista gång och kolla färdigt på "Sanningens Ögonblick".
Jag anser fortfarande att det är ett sjukt program, men jag kan inte låta bli att titta ändå!

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback