Youcanbemyprincecharming.

Jag vaknade tidigt imorse och såg snö.
Var jag än kollade så var det snö, och grått givetvis.
Inte världens bästa sätt att börja dagen men jag är glad ändå!

Nu har jag fått färdigt mina Chrismas cupcakes och jag tror att alla som gillar pepparkakor
kommer gilla dem himla mycket, då de faktiskt luktar jul i massor!
Själv är jag inte så himla förtjust i pepparkakor, jag äter hellre snask, så jag hoppar nog dem.
Men frostingen var galet god kan jag berätta!

Note to self, skaffa café snarast. Nu brinner det i kroppen av lust för att baka!
I love it people, det är dagens sanning.

Idag ska jag träffa upp en gammal vän från högstadiet.
Hon ville gå på stan igår, men då hade jag inte riktigt tid.
Idag däremot har jag tid ända fram till 16.00 då jag börjar jobba igen.
Världens slappaste tider kanske jag har egentligen.. (Om man bortser från helgerna.)

Nu kommer min mor när som helst så jag måste kila!

Filakia polla.

I miss you guys with all my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback