Young blood.

Jag är tillbaka i verkligheten efter en helg på jobbet.
Från fredag till söndag är jag rätt avskärmad från mitt riktigt liv
och befinner mig på jobbet all vaken tid.
Men nu är det äntligen söndag och jag ska städa, igen!
Börjar tro att jag har råttor i bunkern när det ligger smulor över hela golvet,
eller så är det bara jag som är duktig på att söla på golvet.
I vilket fall måste de väck och jag måste alltså dammsuga.
Men jag gillar det! Sad but true.

Kvällen på jobbet igår var väldigt lugn.
Folk hade bättre saker för sig än att gå ut och äta i suppose,
eller så sitter det i pengar såhär strax innan jul.
På tal om det. Jag har inte inhandlat en enda julklapp!
Dessutom börjar jag bli lite stressad över det.

Nej gott folk.
 Klockan är mycket och jag har en del att uträtta idag,
efter att ha sovit bort hela den ljusa dagen!

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback