Dåligt skämt.

Precis när jag tagit mig härifrån för att laga mat
hörde jag hur telefonen vibrerade och det var bara att vända om.
Jag blir som de flesta andra nästan barnsligt glad när jag får meddelande,
på något sätt känner man sig åtmistone lite populär och mycket nyfiken,
för man vet ju aldrig vad som väntar där. Eller ens vem det är som skickat.

De senaste veckorna har jag dessvärre blivit riktigt besviken när meddelanden
landat i min gamla ihop-tejpade telefon.
Nu kan jag vara helt säker på att de antingen kommer ifrån Mr.Svensson eller
någon annan sorts gratissida eller en gammal vän till min moster som har mitt nummer.

Han är en av de som blivit frälst över att man numer har gratis sms.
Därför tokskickar han meddelanden förmodligen till alla i telefonboken,
vissa dagar får jag minst 10 stycken. De flesta bara några minuter efter de andra.
Som en sorts sms-bombning som gör mig galen.
Varför?
För att alla dessa sms jag får består av gubbsjuka gamla skämt. Jag tror inte jag skrattat åt ett.
Nu för tiden kan jag ärligt säga att jag inte ens läser dem utan raderar på en gång.
Elakt måhända, men de roar mig inte tyvärr.

Ni ska nu få ett exempel:

En man smet in på damernas, det såg lite annorlunda ut där inne
med en massa knappar på väggen vid toastolen.
På den första stod det VV, på den andra VL, på den tredje PV.
Den fjärde var stor och röd och på den stod det ATB.
När han satt på toan kunde han inte låta bli att trycka på VV-knappen,
varmt vatten kom sprutande mot hans bak.
Sen tryckte han på VL-knappen, då sprutades det varm luft.
Därefter tryckte han på PV-knappen,
en pudervippa kom fram och vippade hans bak och det började lukta vårblommor.
Efter det tryckte han så klart på ATB-knappen och det svartnade för ögonen på honom.
Sen vaknade han upp på ett sjukhus. - Vad hände? Frågade han.
Sjuksköterskan svarade: - Knappen du tryckte på var en Automatisk Tampong Borttagare,
din penis ligger nu i papperskorgen!

Inte direkt min typ av humor. Så de som vill kan skratta nu.
Själv kommer jag fortsätta fundera på var han får alla dåliga skämt ifrån,
vad det är för nötter som skickar dessa till honom så han känner att han måste skicka dem vidare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback