Does it help you, then fine.

Idag var inte heller speciellt lyckad.
Men jag struntar i att gå  in på detaljer, var dag är sig lik.
Mest av allt vill jag bli som förr, fortfarande. Det tar på krafterna att inte orka le.

Det mesta har med pengarna att göra. Jag är så trött på att känna mig fattig.
Jag kan ärligt säga att jag aldrig varit såhär långt ner förr, ekonomiskt sett.
Men även känslomässigt är jag i botten.

Vad som gör mig glad är musiken och vetskapen om att det finns människor som älskar mig.
De som vill mig väl först av allt någonsin. Tack. Ni är mitt guld och mina diamanter!



Imorgon är jag ledig. Jag skulle behöva komma härifrån.
Men med 23:- på kontot tar jag mig ingenstans.

Jag älskar inte mitt liv just nu. Tyvärr.
Men jag söker inte medlidande. Bara rättvisa.

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

va heter låten? grymt bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback