Dubbelmoral.

Jag har lagat god mat i min ensamhet och fortsatt kolla på tv.
Söndagar är den här veckan just som alltid annars, rent ut sagt vidriga.
Det har inte mycket att göra med att jag mår dåligt,
för det har jag inte gjort på hela dagen överhuvudtaget.
Nej, det är det där med ensamheten. Jag ältar det var söndag.

Precis som jag sa igår är det enda tillfället jag behöver en kille
när jag ska öppna en bosongurka-burk typ, då den sitter fast som sten!
Då behöver jag verkligen en karl!
Men också på söndagar kom jag på just nu. Då är ensamheten för ensam.
Ändå trivs jag med det. Att vara ensam. Dubbelmoral.

Nu ska jag röra ihop lite turkisk youhurt med lite vaniljsocker och tina några bär.
Jag blev sugen på något sött och gott.
Sedan ska jag nog kolla på en film. Jim Carrey är på 3an, då kan man få sig ett gott skratt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback