Forever yours.

Helt slut som människa och artist är jag ikväll minsann.
Jag har haft det jag gjort på jobbet, i massor.
Alla människor kom obokade och jag fastnade i någon sorts koma.
Men allt gick bra och vi kom undan med mycket i dricks minsann!
Tack för den, tack och tack.

Idag har jag inhandlat ett par underbara stövletter.
Som jag letat och nu har jag äntligen funnit! I like it.
Att de sedan också var på 30% off kom som en surprise, men en bra sådan!
Men nu får det vara nog på köpandet minsann. Jag kommer bli galen annars.
Fast det är skönt att köpa sig lyckligare än någonsin då och då,
jag gillar känslan som varar i ungefär 3 timmar.

Nej nu gott folk ska jag minsann ta mitt pick och pack och sova.
Det är dags för det och imorgon är det jag som trälar på lunchen.
Jag blir lite cranky när jag är trött, och så har jag inte ringt Sandra.
Det får det bli ändring på imorgon!

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback