Freaky friday.

Jag är hemma efter en lång dag på stan
och kortare jobb i en sisådär fem timmar.
Och jag är helt slut people.

Det där med att ta medicin alla dagar klockan åtta är rätt korkat.
De sista två timmarna fram till klockan tio var jag helt död.
Jag kände mig lite som en gammal nerdekad idiot som bara lallade omkring.
Mäkta vettigt hörrni.

Jag köpte en fin skjorta att jobba i åtminstone idag.
Imorgon har jag siktat in mig på en paljettopp. Lite roligt kan jag tycka.
För man vet aldrig vad som händer imorgon,
jag ska hem till Petra och dricka lite vin efter jobbet.
Det är dags att passa på att ta vara så sina vänner, det vet jag.
Så nu ler jag bara och försöker hinna med allt som alla vill göra.
På mina egna villkor givetvis.

Jag vill härmed säga god natt.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback