Good days like these.

Klockan är mycket och jag ska sova.
Dagen har varit väldigt bra, jobbade lunch och sedan åkte jag och Sandra direkt till Sundsvall.
Där har jag shoppat mig lycklig, för ett tag åtminstone.
Köpte bland annat en byrå så jag har lite mer utrymme för alla mina saker,
bunkern har inte alls mycket att erbjuda minsann.
Dum som jag är plockade jag fram alla delar när Sandra åkt,
även fast hon rådvisade mig att vänta till imorgon.
Och tro på fan att jag måste göra det också, jag hajar noll av beskrivningen.
Så jag håller tummarna på att min moster har tid för mig imorgon och vill komma hit.
Hon är duktig på sånt där, jag är dock helt värdelös.

Jag fick även med mig massor med kläder hem.
Tyvärr fanns min to-die-for-klänning bara i storlek XS.
Det var kört. Aldrig i livet.
Antingen klickar jag hem den eller så nöjer jag mig med spetstoppen jag köpte.

Som sagt. Jag har shoppat mig lycklig.
Nu ska jag sova och drömma om fler dagar som denna.
Bra dagar, men de behöver inte tappa lika mycket pengar.
Jag gillar dom!

Kalinixta

Glöm inte att jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback