Halleluja moment.

Praise the lord, this is a halleluja moment!

Jag har just tagit ett piller ur min nya meducinkur,
samma meducin fast ett annat företag.
Och den smakade minst lika bra om inte bättre,
men käften domnade nog bort snäppet mer.

Anyways. Nu är jag hemma efter barngympan alldeles ensam.
Lite väl ensamt kanske. Då var jag där igen.
För att slippa känna så kollar jag på "Du är vad du äter",
tragiskt program jag känner mig som en skurk och törs inte ens plocka fram glassen.
Lite rädd är jag allt att Anna Skipper ska hoppa ur rutan och klämma på mina fettvalkar.
Vem vet, kvinnan verkar galen. Henne skulle jag inte vilja ha besök av.
Fast god mat måste jag erkänna att det är, tänk om någon gav mig sånt!

Och till alla mina vänner som inte äter skinn på kyckling,
sluta vara löjlig det är inte alls dåligt fett. Kyckling utan skinn är ingenting!
Det första lärde Anna Skipper mig just och det andra har jag lärt mig själv.

Inte nog med det, jag bakar bullar också till Angelica som fyller år på lördag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback