It breaks my heart.

Herrejösses och god morgon!

Jag jobbade som sagt igår, efter jag varit hem till moster och fikat.
Hur det gick är svårt att säga, jag skakade sådär onkontrollerat igen
och efter de fyra timmarna var färdiga kallsvettades jag och mådde inte alls speciellt bra.
Kanske går det över. Men när gäster säger att jag ser stressad ut så blir jag det.
Det här kan vara mitt livs svåraste val, för det är mer än det.
Jag ska grubbla över det här, vi får se vad som sker.

Efter jobbet gick jag snabbt upp till Johanna där Sara var på fest.
Jag gjorde mig i ordning kvickt och var färdig i tid.
Dessvärre tog det lång tid för oss att få med alla ner på stan
så när vi väl var där hade även polisen (?) kommit och vi fick inte komma in.
Vi var dock first priority, men hela två gånger blev vi insläppta av en vakt
och sedan utslängda av två andra vakter. Sinnsykt.
Det slutade med av vi stod i kö i 1 ½ halv timme, bara för att typ.
Väl inne hade vi typ en timme på oss, helt meningslöst och helt nyktert.
Därför mår jag som en prinsessa idag, väldigt trött men annars bra.

Nu ska jag snärta in i duschen och sedan kila upp på Remsle och möta Sara.

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback