Jag förbannar mig själv.

Mätt och belåten och äntligen hemma igen.
Nu har jag jobbat ännu en dag och jag skakar värre än förr.
Till slut skakar jag bara för att jag blir så arg på mig själv,
riktigt förbannad nästan så jag vill börja gråta.
Det är sjukt irriterande att jag inte klarar av att göra saker,
enkla saker som typ att lyfta gaffeln som att äta, eller bära brickor med saker på.
Och den enda jag blir arg på är mig själv, eftersom det är jag som orsakar det hela!

Jag ger det veckan ut.
Vänjer jag mig inte eller om det inte släpper ringer jag herr doktor nästa vecka.
För att det ska vara som det är nu håller inte!

Allt som allt har jag haft en mäkta bra dag.
Lite ljusare, lite finare, lite gladare.
Plockade upp en jättesöt klänning som Hedvig ska få imorgon,
namnsdagspresenter var en av de roligaste saker jag visste när jag var liten
därför ska jag föra det vidare så hon också blir glad.
Nu har jag nyss ätit hemmagjord pizza,
men jag måste erkänna att det är nog värt att betala pengar för. Jag är inte så duktig..

Ciao!

You make me smile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback