Just another saturday night.

Jag har varit dålig på att uppdatera under helgen.
På grund av det ber jag så mycket om ursäkt.

Gårdagen började bra, jag klev upp och snärtade till stan för att träffa Sandra.
Där pratade jag om en ena jackan jag köpt som dragkedjan pajat på,
rätt surt för jag gillar den mäkta mycket och vill inte tappa den.
Men min kära vän ska nu reklameras och jag får försöka hitta något annat istället!

Sedan handlade vi mat och alkohol och begav oss hem till henne för att laga middag.
Sagt och gjort och under tiden hann jag också släcka ner hela huset,
jag och ström är inte vänner tydligen.
Efter ett tag anlände de andra och vi åt, och åt, och åt. Det blev mat för ett kompani!
En god efterrätt på det hela och sedan spelade vi spel.

Stan var sig lik men jag hade roligt. Rätt oväntat faktiskt.
Men har man inte höga förhoppningar kan inget krossas heller.
Nu ska jag försöka få tag på mamma och äta något gott.

Filakia polla

Och tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback