Just my luck.

Tyvärr är jag inte miljonär på kortet därav kunde jag inte klicka hem klänningen.
The love of my life får vänta ett tag till.
Tyvärr måste jag säga.
Det funkade visst inte som en vanlig webbshop där du får betala när paketet plockas ut.
Lite ledsen blev jag allt.
Och ännu mer sugen att kasta tårtor på försäkringskassan.
Det här funkar minsann inte längre!

Men istället för att deppa ihop ska jag lyssna på denna underbara och må gott.
Det är söndag och då får jag slappa bäst jag vill.


 
"An awkward silence
It's been too long since I've heard from you
And I lay sleepless
Knowing that my heart still belongs to you
And I've never been one to brag"

Det är en period av sorgsna låtar nu,
but i like it. And i like it  a lot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback