Kasta pengarna i sjön.

Jag har förresten vunnit två auktioner på tradera.
Det är nästan så jag ångrar mig,
men man måste hålla vad man lovat. Det vet jag.
Så nu måste jag leta efter 500 kr i sjön.

       

De ser inte mycket ut för världen nu. Men klänningen tror jag kan bli riktigt snygg.
Tröjan är lite wild men för 31 kr är den värd det,
kan bli vansinnigt snygg tillsammans med en av mina höga kjolar.
Lovely.

På tal om pengar är det en stor anledning till att jag är frustrerad och irriterad.
Ännu har jag inte fått några pengar från försäkringskassan.
Varje gång jag ser deras reklam på tv-n vill jag kasta tårtor på den,
eller typ knövla ihop den.
Mycket snack och lite verkstad från deras sida tycker jag.
Men jag borde förstås vara söt och snäll och bli glad om jag ens får några pengar!
Det sista tar dock emot. Det är lättare att knövla ihop tv-n!

If i ruled the world, money wouldn't be a problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback