Knäck den så blir jag stolt.

Rätt konstigt det här.
Två bilder från helgen gör att jag funderar på vad fan jag fick i mig.
Först och främst denna:



Jag grubblar över vad vi håller på med.
Hur dålig låten vi lyssnar på var eller
om min grimas kommer från att jag sett att alla hånglat runtom mig?
Eller kanske beror det på den lille tomten som står bredvid baren,
han kanske skrämde livet ur mig för jag måste erkänna att jag aldrig sett honom förr.
Hur som haver, jag var i stort sett nykter efter 1½ timme i kylan.
Ändå minns jag inte denna grimas.

En annan bild jag funderat över är denna:



Jag kan inte minnas när den togs.
Helt säker är jag på att det inte var innan kön,
eftersom vi kom från andra hållet och aldrig var så långt förbi ingången.
Efter låter ännu mer skumt eftersom vi mötte Stina 50 meter bort,
efter vi hade ätit mat och surrat med människor, ändå är kortet taget med hennes kamera.
Jag ska grubbla vidare på det här!
Också på att jag ser knäpp ut på kort, är verkligheten densamma?

Lite roligt är det.
Nu längtar jag tills alla vänner kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback