Light.

Two down with plenty to go.

Jobbet gick stålande även idag och jag har varit på hyfsat humör hela dagen.
Skakningarna av meducinen är dessvärre inte att leka med,
och därmed blir hela jag rätt skakig i kroppen när allt jag rör vid blir som en jordbävning.
Olustigt är nog rätt ord, frågan är om jag ska äta dessa piller i ett halvår, jag kanske vänjer mig.
Eller så får jag prata med herr doktor och förklara situationen. Han förstår nog.

Ikväll har jag tänkt baka muffins och bara ta det lugnt.
Imorgon återkommer Herr Eriksson till stan så jag har tänkt hinna träffa honom.
Sedan blev jag bjuden på fest på lördag och innan det en fika med Sandra och span av kläder.
Det låter som ett bra tidsfördriv första helgen i oktober minsann!

Nu är det Keno på tv-n. Precis som att ha låtsasbäbisar är det inte okej.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback