London live.

Bara sådär var jag borta i två dagar.
Det går fort när man har mycket att göra och det har jag minsann haft.
Allt jag hann med igår var att vakna, kliva upp, göra mig färdig och springa ner till jobbet.
Båda dagarna var rätt fulla av människor, igår var det däremot mer sprit inblandat.
Det är lite delat det där, fulla människor kan vara rena rama döden
eller så blir de roligare, trevligare, snällare och en del givmildare.
Man vet aldrig vad som väntar och det kan väl vara halva delen i det hela.

I övrigt går det väl sådär. Stressen kan bli väldigt påfrestande.
Jag är fortfarande inte mig själv och så kommer det säkert fortsätta.
Allt jag orkar göra en söndag som den här är att kolla på dåliga tv-program och lata mig.
Så det ska jag fortsätta med.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback