Matt.

Jag är helt slut. Som människa och som artist.

Ikväll har jag jobbat min första kväll på länge.
De få biverkningar jag känner av mig medicin har gjort sig påminda
och gör att jag bara blir mer och mer osäker på mig själv.
Jag skakar som ett asplöv och som en kedjereaktion skakar hela kroppen.
När jag tog pillret klockan 8 blev jag också helt körd,
det var visst annan effekt när man inte satt hemma i soffan..
Jag blev helt matt!

På köpet blev jag också "rånad" idag,
hämtade ut nya piller och det kostade skjortan kan jag lova mina vänner.
Dessutom är de gjorda av ett annat företag så med min
tur smakar de säkert inte alls lika bra som de förra.
Men vem vet. Kanske smakar de bubbelgum och gör så jag aldrig glömmer dem igen!

Men. Förutom det, allt gnäll, gick det bra!
Det var himla roligt att jobba med Petra igen. Jätteroligt!

Nu ska jag ta av mig finkläderna och läsa en snutt i boken innan jag somnar.
På lördag är det jobb nästa gång. Men redan imorgon är jag bokad. För Hugo.
Vi ska på barngympa han och jag.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback