Pilutta dig.

Nu har jag bakat första muffinsarna, ätit mat och hunnit färga håret lite rött.
Än vet jag inte hur de smakar eller hur håret ser ut för den delen.

Det känns fortfarande lite konstigt alltsammans.
Rastlöshet kanske jag kan beskriva det som,
det känns som kroppen vill krypa ur skinnet på något vis.
Men för att motstå det ska jag baka något mer,
jag vet inte riktigt vad än. Troligtvis fler cupcakes.
Och så ska jag göra fin frosting och pilla på.
Jessica påstår att jag är bak-beroende, kanske är det så.
Jag har skaffat mig en hobby!

Men allra först ska jag se på ett nytt avsnitt av Sjukhuset
där jag följer stackars Engla-Louise.
Jag hoppas hon överlever och inser att man måste väga mer än 26 kg för att må bra.
Stackars flicka.

Im in need of a change..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback