Realitycheck.

Jag snärtade upp till Sara på Remsle,
och då menar jag verkligen snärtade.
På 20 minuter var jag där, inte dåligt på en dag efter kvällen innan.
Med andan i halsen gick vi till Nipan och åt dagens mat,
buffé är fan livsfarligt och jag trodde jag skulle spricka när jag gick därifrån.
Lite godis på det och söndagen var räddad, typ!
Än idag består mitt liv mest av mat. And i like it!

Fick reda på att Sandra är ledig i helgen, vilket jag också nog kommer vara.
Jag blev glad över det, om allt nu faller på plats,
för sist jag hängde med henne hade jag mäkta roligt.
Fler dagar som dem behöver jag minsann!

Alldeles nyss kom jag på att jag glömt att ta meducin, jävla klantigt.
Men jag tog den och kommer väl somna som på beställning strax,
har varit oerhört seg hela dagen.
Tills jag somnar ska jag fortsätta se på "Se upp för dårarna"
och vara lite gråtmild. Känslig. Call it what you want.
Men tänker jag på han som stod bakom oss i kön igår
blir jag lite förbannad och skrattar åt hur dum han var.
Idiot.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback