Soul and salt.

Jag är vaken, men idag tog det minsann lite tid.
En del problem att somna hade jag igår,
ju mer jag tänker desto mer komplicerat känns alltsammans.
Till slut vet jag varken ut eller in
och det man hör räcker tyvärr inte alltid.
Jag gillar inte att vakna dagen efter då allt känns lite diffust,
det känns inte längre lika starkt och rätt.
Alla fel kan jag till och med ha glömt bort,
eller alla rätt för den delen.

Nu ska jag göra mig färdig inför jobb imorgon,
men innan dess ska jag hem till moster för att fira henne!
Ett år kvar till 30, det är värt att firas minsann.

Jag får se om jag går på den där festen ikväll,
det beror på vilkent tid jag slutar.
Men det blir nog 9, så många timmar har jag kvar.

Filakia polla

I must learn how to show my soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback