Strandad vitval.

PS.

Det tåls att säga igen. Generation Fett är ett vidrigt program.
Nu rullar en 450 kilos kvinna omkring i lera
och åmar sig framför hennes förmodligen sinnesrubbade man.
Han påstår att han är lite dominant och att hon är lite undergiven.
Jag skulle däremot säga att det är mycket av båda delarna.
Han verkar inte riktigt klok och hon såg inte ens ut att trivas av bilderna som togs.

Helt sinnessjukt.
Eller surrealistiskt som programledaren just sa.

Vidrigt också.
Människor är dumma varelser ofta.

Mitt gamla talespråk om att jag inte vill bada för att jag
ser ut som en strandad vitval var jag än befinner mig funkar inte riktigt längre.
Hon har tagit min plats.

Dumma, stackars kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback