Tyd en dröm.

Ibland önskar jag att jag kunde tyda drömmar.
Natten har varit full av besvärliga sådana,
framförallt har jag drömt att jag jobbat på ett ställe
med vänner från förr där inget gick vägen och jag var tvungen
att lägga mig för en tupplur hela tiden innan jag till slut
upptäckte att cola-maskinen var full med grönsaker och därav bröt samman.
Konstig dröm, men den har kommit om och om igen.
Kan ha att göra med att jag går igenom vad jag ska göra,
eller att jag är nervös över att jobba på grund av mina skakningar.

Jag är helt lost idag. Har inte sovit gott som sagt,
därför är jag fruktansvärt seg idag.
Ligger fortfarande i sängen och undrar om jag orkar
kliva upp, för det finns ju egentligen inget att göra ändå.
Jag skulle verkligen behöva komma härifrån nu,
tänk om jag bara fått mina pengar by now så skulle jag kännas lättare.

Nog med att grubbla.
Jag måste få något gjort. Snart.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback