What a wonderful day.

JAG HAR JOBBAT MIN FÖRSTA DAG!

Halleluja. Nu är det överstökat och det gick vägen, hela dagen.
Måste faktiskt erkänna att jag saknat lyckan på jobbet rätt mycket,
för oftast är mina allra lyckligaste, sprudligaste timmar där.
Låter helt skumt egentligen, men det är något viktigt.
Myten är sann.
Man ska ha kul på jobbet!

Inte helt rätt gick det. Meducinen har fortfarande biverkningar tyvärr.
Nu känns det bra att jag börjar "röra" på mig igen,
men som jag märkte förut behöver jag inte mycket mer gång än vad jag får där.
Och behöver jag det är det lätt fixat!
Däremot hjälpte mina skakningar inte riktigt.
Lite läskigt är det att bära brickor när man skakar som ett asplöv.
Och så har musklerna i "stark"armen förtvinat, men de kommer tillbaka på ett kick.

Jag har också hunnit vara på Dollar Store och spenderat pengar.
Konstigt hur mycket det kan sluta på när affären heter just vad den gör..
Typiskt mig kan man också säga.

Nu ska jag kolla färdigt på Greys och sedan ska jag sova minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback