What a wonderful world.

Det här med att gå upp i tid är visst inte min grej,
jag ställde väckaren tidigt och sov ändå tills telefonen ringde för en tjugo minuter sedan.
Angelica hade goda nyheter i form av en lägenhet,
dessvärre hade jag läst annonsen igår redan och sett att det var i Långsele.
Men jag tackar för omtanken!

Jag ska hoppa in i duschen och göra mig färdig.
Har jag inte helt fel ska jag äta lunch med Peter idag,
kanske kan jag få en telefon.
Nu när pengarna är på väg så är jag säker på att jag kan ge honom en summa.
Önsketänkade, men hela helgen skulle bli så mycket roligare då.

Börjar jobba om inte alltför många timmar
och tills dess ska jag lalla omkring och vara nöjd över att jag får pengar strax.
Dagar som denna älskar jag minsann mitt liv!

Have a beautiful weekend.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback