Who knew you loved me.

Jag är vaken och känner mig inte på dåligt humör.
Det är ett gott tecken som jag tar väl vara på.

Väcktes första gången idag klockan 07.10 av att någon bankade på fönsret?
Eller så var det i källaren. Jag kunde inte bestämma mig och valde att strunta i det.
Istället somnade jag om och vaknade 10.00 av att hemtelefonen ringde,
men den struntade jag också i eftersom jag alltid känner mig
som en slusk när jag svarar med nyvakna rösten.
Dessvärre var det skyddat nummer och nu är jag nyfiken på vem det var.
Säkert en försäljare, men jag kan ändå inte sluta vara nyfiken.

Det är fint väder ute och solen skiner så jag fick lite ont i ögonen.
Jag gillar det!
Har inga planer för dagen när kontot fortfarande står på 23:-.
Jävla illa det där. Jag behöver pengar och det snarast!
Snart ringer jag nog och gråter till dem.

Förresten, låten nedan är Emilia de Poret - Pick me up.
Grymt bra. Jag vet!

Nu ska jag ut på äventyr.
Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback