You got that something.

Ja, det är faktiskt sant att man kan shoppa sig lycklig.
Ett tag åtminstone.
Jag hittade en jättefin jacka på nätet idag som jag var tvungen att köpa,
samma jacka som jag såg på Gina igår som de inte ens hunnit hänga ut.
Så var det med den saken. Direkt hem i brevlådan så småningom.
Och så hittade jag ett par underbara strumpbyxor när jag sprang in på Lindex
för att inhandla strumpor till jobbet. Smack, pang, bom. Där rök några hundra till.

Barnstolarna jag köpte till jobbet igår har monterats och blivit fina.
Jag trälade även med byrån hela halva jävla dagen och den är nästan klar.
Skruvmejseln var lite för stor för 12 skruvar så jag måste hitta en mindre
och sedan är jag redo att använda den för fulla muggar.
Jag ska fylla lådorna till bredden med saker, förslagsvis från den överfulla garderoben.
Dessutom har jag gjort paket för presentkort i massor på jobbet,
en sorts terapi kan man säga att det är pillergöra.

Nu måste jag minsann sova.
Imorgon ska jag försöka vakna i normal tid och få något gjort.
Mamma är nog ledig om jag inte minns fel, hon kanske vill fika eller så.
Och så ska jag ringa Sandra. Hon fyller år i helgen och ville kanske åka på hockey.
Men då måste vi fixa chaufför, fast det kan väl inte vara så svårt?
Jag tänkte i alla fall höra om hon fortfarande har lust eller kanske har ändrat sig.
Det är alltid roligt att hänga med henne!

Kalinixta

Kommentarer
Postat av: calcamel

Fixade du byrån själv eller hade du hjälp av nån moster kanske????:)

Mams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback