Aldrig sover jag mer än nu.

Föregående kväll var trevlig.
Jag var såklart sen som vanligt och uppe hos Sara vid halv åttasnåret.
Där var det redan full fart med människor, sång och skratt.
Alla hade tydligen tänkt som jag och ätit något innan vi åkte dit,
så den säkert jättegoda smörgåstårtan blev det inte mycket av.
Nu har nog fröknarna Sundberg med mor och kanske far
en hel del att äta upp idag!

På tal om mat ska jag nog åka upp till mamma och slänga ihop något åt dem.
Jag sov extremt länge idag, vilket jag tippar är något slags bakslag från meducinen.
Den har lärt mig att sova så många timmar jag verkligen behöver,
så när jag inte tar den som kvällar som igår, så straffar synden sig själv.
Jag sover för bövelen bort hela dagen då! Kan förvisso ha lite med den där ginen också.
Gin är farligt!

En annan sak om mat är att jag kom på mig själv att nu har det gått lite långt.
När jag börjar lägga upp recept här, då är jag nog sjutton illa ute!

Nu ska jag se en film och tappa bort den här dagen ännu mer.

Filakia polla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback