All I want is to rock your soul.

Jag somnade till slut. Även utan medicin och allt.
Men idag har jag sovit länge. Länge, länge, länge.
På något sätt känns det okej eftersom det är helg,
men det är bara något jag inbillar mig själv.

Moster Annica ska ha tjejfest ikväll och jag är bjuden.
Funderar på att faktiskt ta mig dig, men jag vet inte om jag orkar.
Känner mig inte speciellt sugen på att gå ut
men jag skulle i och för sig kunna gå hemöver när de beger sig till stan.
Vi får se vad jag bestämmer mig för.

Det är dags att jag rör på fläsket och får något gjort.
Typ ta en rök och duscha.
Men först ska jag slå på hög och bra musik!
Let's go!

Jag ska bli gammal och snygg förresten,
jag måste få något gjort i sluta-röken-grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback