Another day in my life.

Nu har jag fikat i massor.
Gick säkert upp en sjuttifem kilo av alla kakor,
glass, maränger, grädde, tårta och kex.
You name it, i ate it. Faktiskt helt sant!

Försökte skriva i försäkringskassepapperen, galenskap!
Trots att jag hade hjälp av min mor som faktiskt jobbat där
var det helt galet komplicerat och hälften av papperet blev knas.
Var därför tvungen att åka ner på jobbet och försöka lösa det hela,
men jag får vänta tills imorgon istället och fixa det på dagen. Illa kvickt.
Jag klarar som sagt inte livet utan pengar, det är inte för mig.

Nu har jag varit hemma ett tag,
har slagit på ännu en lättkikad film så jag kan somna gott.
Syster försvann på vägen, hon var tvungen att möta mig då halva stan var nersläckt.
Min mörkerrädsla är inte att leka med och jag blir förbannad när det är så mörkt.
Fan, det är ju mitt i hösten då måste gatulysena vara på.
I alla fulla fall väntar jag på att syster ska komma hem
och inatt får hon minsann bädda själv, jag orkar inte.
Nu ska jag nog äta lite något onyttigt, jag är konstant sugen på något.
Jävla meducin! Det står faktiskt i biverkningarna.
Varför kan det aldrig vara bra biverkningar kan jag fundera på?

Kalinixta

Du gör mig lycklig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback