Äntligen fredag.

Äntligen fredag!

Som jag längtat efter denna helg av någon anledning.
Kan ha att göra med imorgon när det är firande för Sara
och då det blir som en fest förr i tiden nästan.
Människor som är hemma igen, då det bara är skratt och skoj.
Jag ser fram mot det, det är allt jag egentligen behöver säga.

Hela dagen har jag lallat omkring på stan.
Försökte hitta ett par skor men det var ju tydligen inte meningen.
Tanken var också att jag skulle köpa en present åt Sara,
men även det sprack.
Så nu får jag ta mitt sista-minuten-paket och ge bort till ännu en person.

Angående pitabrödet hittar jag inte receptet.
Jag ska kolla en gång till i röran bland alla papper och återkommer strax.

Men allra först måste jag dammsuga!

Filakia polla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback