Baby, when you're gone.

Jag är tillbaka efter en heldag på stan.
Ganska mycket hann jag med och det känns bra!
Nu är det bara mina papper till försäkringskassan som ska fyllas i och skickas in.
Men det ska mamma hjälpa till med minsann så det får vänta tills imorgon åtminstone.
Sedan drog vi en fika jag och Sandra och det inhandlades ljud till min tv
som Björn nu är snäll och hjälper mig att koppla in.
Eller ja, han gör det och jag tittar på för jag hajar noll!

Imorgon ska jag äta middag ute på krog och mysa.
Lika samma på lördag igen när vi ska på provningen,
Peter fick plats så vi går alla tre tillsammans.
Mysigt!

Tack för mig. Nu ska jag försöka hjälpa Björn.
Lite åtminstone.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback